Har I brug for at blive mere synlige i medierne og på web
Den store markedsføringspakke til medier og web
Få jeres egen kommunikations-afdeling på freelancebasis
Få en pressemeddelse, der skiller sig ud
Få jeres egen kommunikationsafdeling på freelancebasis
Har I brug for hjælp til hjemmesiden, til at få lavet en pressestrategi og skabt synlighed for jeres produkter? Og alle mulige andre kommunika-tions- og PR opgaver, men ikke budget til en fastansat kommunikationsspecialist?
Så tilbyder vi at skabe jeres helt egen kommunikationsafdeling - på freelancebasis. På den måde får I både kompetent rådgivning, der kender jeres gode sider og de ømme punkter og et flow i jeres pressearbejde uden de store faste udgifter.
Og uden at I skal starte forfra hver gang.
I bestemmer selv, hvilke opgaver I har brug for at få løst, men det er typisk:
• At få lavet jeres egen pressestrategi. Hvilke medier er de vigtigste for jer at blive omtalt i, hvilke medier vil kunne tiltrække nye attraktive kundegrupper, sponsorer og investorer og hvad har I af gode historier i virksomheden og hvordan kan I bruge dem optimalt.
• Medieovervågning - hvor bliver I og jeres konkurrenter omtalt, og hvad sker der i jeres branche, som det ville være godt for jer at reagere på.
• Webanalyse og gennemgang af hjemmesiden. Hvordan optimerer I den muligt indenfor jeres budget? Check at billeder, tekster og links er SEO optimeret.
• Opsætning og produktion af nyhedsbrevet - evt. blot det allerførste, og så ideudvikling og sparring på indholdet i de kommende udgaver.
• Krisehåndtering - både oprettelse af en kriseplan og akut hjælp den dag, I er havnet i mediemøllen.
• Kontakten til medierne, og afsætning af de gode historier i virksomheden. Evt. pressemeddelelser og fotos.
• Regelmæssig opdatering af hjemmesiden så den er levende og professionel.
Tekst, fotos og video specielt til web.
• Rådgivning og starthjælp til de sociale medier - hvilke skal I satse på, og hvad skal I gøre for at få succes med dem. Evt. tekster, foto og video til de sociale medier.
• Hele kampagner tll trykte medier, nettet og de sociale medier. Fra ideudvikling og projektstyring til kampagnen er i mål.
• Sparring og rådgivning om medier.